zondag 11 augustus 2013

Mijn webshop

Twee jaar geleden startte ik mijn eigen spirituele webshop, gelinkt aan mijn praktijk. Ik had het idee om natuurlijke verzorgingsproducten aan te bieden aan mijn klanten.
Ik startte met producten van Aloë Vera, La Cure, Meine Base, Stevia,... Ik voegde ook wat kaarsjes en wierook toe.


Na enkele maanden kwam ik in contact met een groothandel die eveneens Oosterse geluksbrengers leverde. De gelukskatjes trokken onmiddellijk mijn aandacht en ik besloot deze lieve geluksbrengertjes aan mijn webshop toe te voegen.

Omdat ik steeds meer vraag kreeg naar deze geluksbrengers, volgden al gauw geluksschildpadjes, yogi mannetjes en gekko's. Voor ik het wist had ik heel wat decoratie in mijn webshop.
Ik ging op zoek naar een groothandel die me meer kon leveren en zo breidde ik mijn aanbod uit.


Sinds meer dan een jaar verkoop ik ook engeltjes en cherubijnen, elfjes en feeën, orakelkaarten, sieraden, edelstenen, zoutlampen en nog veel meer.

De webshop is nu deel van Leni Consulting en een dagelijkse bezigheid.

Iedere maand komen er nieuwe producten en artikelen bij. Ik vind het erg fijn om nieuwe artikeltjes uit te zoeken en aan te bieden.
Via deze weg houd ik jullie graag op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen. Ook schrijf ik regelmatig een stukje dat ik hier zal plaatsen.


Wil je graag kennismaken met mijn webshop? Neem dan een kijkje via de website: www.leniconsulting-webshop.be
Je kan ook alle nieuwtjes volgen via de Facebookpagina.


Groetjes,
Leni

Geen opmerkingen:

Een reactie posten